Straie pentru zane la IO-caffe Bucuresti

In perioada 6- 18 iunie 2009 "IO espresso coffee bar" va figazda primei expoziti cu vânzare atelier M. Aici vei putea gãsi un vis cu zâne, pictat în fiecare ie, geantã sau esarfã. Toate produsele din colectie sunt unicat, pictate si realizate manual. Fiecare produs expus spre vanzare este materializarea unei trairi, a unei stari, a unui vis din povesti cu zane.
Te asteptãm la cafenea: Bucuresti, sect.1, Str. Dobrescu I. Demetru, nr. 5, pentru a vedea cu ochii tai, a incerca si a te convinge ca in fiecare din noi isi are lacas o mica zana, un spiridus sau o intruchipare din natura.
Tel. rezervari: 021 315 60 98

















Comments

Adina G. said…
Superbe...originale, misterioase, unde mai pui ca sunt si unicat!!! Felicitari Mada, imi plac muuuuult si...si eu vreau!
mary said…
sint absolut superbe. imi pare rau ca nu am stiut mai devreme de evenimentul asta. poate ajung azi.
toate bune!
Mary, "povestile cu zane" vor mai mai poposi ceva vreme la Bucuresti, pana le ia locul evenimentul viitor (am inteles ca urmeaza o expozitie de foto).
Deci si in weekendul 20-21 poti merge la cafeneaua cu zane.
Daca nu ajungi luam legatura si nu vei ramane fara iie :)
mary said…
multumesc pentru promptitudine. :) incerc azi.
angel said…
Pur si simplu superbe! Felicitari pentru inedit.:)

Popular Posts