Cartea de oaspeti

Consider ca unele replici merita citate si puse bine la pastrare :)

Cristina Piciorus - clienta
costumasul este superb!Nici nu pot sa exprim in cuvinte bucuria mea!Este minunat!Nu credeam sa-mi vina asa!

Daniela Dumitru
zisa si Sireneanee - creatoare de costume si multe altele
ma umplu de nervi cand vad postate poze cu hainute lucrate manual cu cusaturi strambe facute la repezeala ,ne tivite ,fara sa fie surfilate ,din care atarna atele.....ca o tzatza ce sunt ti-am studiat toate pozele ,le-am marit am cautat un mic defect ,si nimic ,nimic ! nu pot sa spun decat super! geniale ! bestiale!se vede ca faci lucrusoare de calitate ,cu atentie mare la detalii si cu mult suflet !Felicitari !

Gabriela Pana - clienta
gentuca este o splendoare, imi place maxim, ma bucur ca un copil de o jucarie frumoasa!! e asa frumos lucrata, atata atentie la detalii, imi place mult si contrastul culorilor, si proportia, totul imi place ! (de pisi ce sa mai spun,....un vis o nebunie!)
multumesc mult.

Alexandra Lazar - clienta
Au sosit geanta si esarfele cu salul. Sunt de vis, nu am cuvinte. Iar cel pe care mi l-ai facut pentru Craciunul asta - e asa de dulce........... abia astept sa il port.
MUltumesc tare mult si pentru cadouasul surpriza.
Ai fost binecuvantata deDumnezeu cu talent si bun gust. Go ahead!
La multi ani si abia astept sa ma ajuti si pe mine cu niste bluzite, cand te vei elibera!!!

Steluta Neagu - clienta
Aseara am intrat in posesia seturilor comandate de genti si esarfe si de abia am asteptat ziua de azi sa-l inaugurez pe al meu; sunt fff incantata; amandoua au iesit supeeer! Si asteptarea mea este ca si cele carora le-am facut cadou sa fie la fel de incantate J
Noi s
a le purtam cu drag iar tu sa ai inspiratia sa ne mai faci si alte lucruri la fel de minunate!

Iti foarte multumesc inca o data!

Ramona Ganea - clienta
Astazi am ridicat coletul de la posta si sunt muta. Poseta o minune, salul o spendoare iar cadoul inspirat si asortat. Bun gust desavarsit, lucru fin si elegant. Multumesc pentru tot!
Esti o creatoare desavarsita. Multumesc pentru tot, sunt mandra ca am asemenea produse de la tine.

Gabriela Liliana - clienta
Ia cu lalele comandata la tine este o splendoare, o minunatie, sint cu adevarat foarte foarte incintata de ea si nu exagerez cind spun ca e o mica opera de arta.
Multumesc pt tot, pt aceasta ie fabuloasa si pt atentia cu care ai ambalat-o. Sint foarte placut impresionata si te asigur ca voi reveni cu cea mai mare placere in magazinul tau ori de cite ori voi avea ocazia

Florentina Nechifor - clienta
"Ma bucur tare mult ca exista oameni ca dv. si chiar apreciez sensibilitatea si dragostea pentru frumos, intr-adevar traim intr-o lume care s-a indepartat de adevaratele valori dar speram ca persoane ca dv. sa readuca dragostea de frumos in sufletele oamenilor."

Cristian - sufletul din spatele proiectului Iubesc Brasovul
"Din punctul de vedere al unui barbat si sa ma rezum la un singur cuvant, sunt "senzuale".

Mihaela Panturu - clienta
"Talent.Pur si simplu:Talent!"

Brindusa Teodorescu - clienta
"Atunci cand imi doresc sa arat bine, speciala, interesanta, unica, cand vreau sa fiu remarcata pentru stil si eleganta, cand imi doresc sa port ceva care ma pune in valoare si ma face sa ma simt extraordinar.....ii incredintez Madalinei aceasta sarcina si de fiecare data ma incanta si ma surprinde!"

Loredana Alexe - mai mult decat clienta ;)
Madalina nu face haine. Creeaza emotii. Nu poti definii creatia Madalinei ca decor, haine, sau pictura. Madalina pune suflet langa fiecare curba de pensula, langa fiecare cusatura dubla, langa fiecare tipar. Cand plec de la ea, nu plec cu haine, ci cu sentimentul ca odata imbracata in noua mea iie cu maci, sau cu noua mea esarfa albastra cu fluturi, voi fi cu siguranta, fara doar si poate, cea mai frumoasa dintre femei. Madalina ma recreaza si ma reinventeaza atunci cand uit cat de frumoasa sunt.

Comments

Popular Posts