Bistrita Medievala

Am iesit in lume!
Bistrita este fermecatoare are oamenii plini de viata, bulevarde cu copaci mari si un centru cochet iar drumul pana acolo este o desfatare.
Festivalul medieval, sau "sarbatoarea turnului" a fost foarte bine gandit, animat si plin de culoare, de muzica si de zambete. Cel putin asa am vazut eu oamenii care au participat si evenimentul in sine. Organizatorii au fost la inaltime iar distractia pe masura. Impreuna cu Deea am petrecut 2 zile tare interesante
Am avut surpriza sa descopar persoane care "ma cunoasteau" de pe Breslo sau din alte aparitii media, oamenii care m-au laudat si am apreciat acest lucru.
Desi a fost saharian de cald iar vanzarea nu a fost punctul forte, ma bucur ca am avut ocazia sa fiu acolo, sa aduc putin din culoarea esarfelor mele la festival, si sa vad cu ochii mei o farama de medieval in oameni contemporani.
Recomand cu caldura festivalul oricui are timp/placere/curiozitate sa descopere Bistrita.







PS: nu m-am putut abtine sa nu public o imagine de desktop :D drumul m-a fascinat

Comments

Popular Posts