Pasiuni impartasite...

Am mai spus dar merita sa repet :). Consider ca cel putin jumatate din reusita unui produs confectionat in atelier se datoreaza clientei/clientului care il comanda. Sa ai o pasiune pentru un motiv si sa iti comanzi un produs care sa arate asta, transforma obiectul nou creat intr-o declaratie (statement), de bucurie, mandrie si personalitate.

De la Lole am aflat ca fluturii pot sta pe nasul pisicii si m-am indragostit de viziunea ei.
Diana (o mare devoratoare de carti) mi i-a insuflat pe Javier Marias, Saramago, Zeruya Shalev si Arundhati Roy si a fost o revelatie pentru mine.
De la Cri am invatat ca prietenia este plina de culoare, de lucruri marunte si simple ca un oras din cuburi de lemn vopsite...

Si ma opresc aici pentru ca as putea scrie mult prea mult. Sper ca produsele nascute din dorinta lor sa fie la inaltimea asteptarilor. Va multumesc!



Comments

Popular Posts