Cum a fost la Watumi 2009

Sunt multe de povestit de la Watumi, pentru ca a fost o experienta extraordinara iar oamenii care au luat parte la eveniment, pur si simplu magnifici.
Eu am participat pe strada "hand made" cu un stand mic Atelier M in care am expus o mini-colectie de tunici si bluze din bumbac, pictate cu motive de inspiratie tribala (o dovada in plus ca exista cominicare extrasenzoriala cu cei aflati la distanta, stie lumea la cine ma refer :D).


Aici in spatele standului sunt eu si "omul din umbra". Cri, prietena care ma ajuta la cusut si nu numai.
Si am vazut "plimbandu-se" fustite vandute in ziua anterioara.
Si s-au etalat esarfe la purtator...
Si cei care s-au gandit sa aduca putin spectactacol si pe strada noastra au fost niste simpatici. Am cel putin 200 de poze cu baloane de sapun uriase.

Si m-am indragoastit de cercelusii Elenei
Si de inele Mirucai
si nu mai are rost sa spun ca "alternativa" rochilor extrem de feminine si pictate manual m-a lasat intr-o fascinatie vesnica....
... numai vecini plini de inspiratie...
Dea a fost prezenta in frunte cu bijuterile ei speciale marca Made in brasov
si am cunoscut o armata de soricei care fac genti pline de viata si culoare
si pietricica si Day Jewelry.... si as fi in stare sa pun aici pe toata lumea de pe strada... pentru ca toti mi-au placut :)

Pe scurt: artistii au fost la inaltime!
Organizarea n-am prea simtit-o... poate s-a concentrat mai mult pe spectacole si a considerat ca noi fiind artisti handmade ne descurcam oricum... la ce ne mai trebe mese... scaune... umbrela... ecusoane... sau alte maruntisuri. Oricum, a iesit bine iar la anul ma astept sa sa fie cel putin de 2 ori mai captivant.

Comments

Popular Posts