Violet intens!





Elena si Victor au avut o nunta plina de veselie si de culoare iar noi am fost alaturi in mai toate detalile. Pentru mireasa ne-am inarmat cu 24 de metrii de tul colorat, ac, ata si multa rabdare. Pe langa rochita am mai mesterit un bolero de blanita,  un cordon din tafta violet, si cu multa migala buchetul miresei realizat din multe flori confectionate manual, margele si chiar o pereche de turturele indragostite. Si cum setul nu putea fi complet fara putina tusa de vopsea textila am decorat si pantofii si tenisii de dupa ;)

Pe langa asta restul a fost floare la urecte: papioanele cavalerilor, florile domnisoarelor, buchetul nasei, papioane pentru nas si fiul sau si esarfa pictata in loc de "naframa" de dupa miezul noptii.
Ne bucuram ca am pututu fi alturi, multumi de poze si inca odata multa bucurie si armonie!

Fotografii studio: Klement Andreas
Fotografii eveniment: Kysart Film-Fotografie Pro

Comments

Popular Posts